Tuskin kukaan enää yrittääkään seurata tätä blogia, mut haluun nyt kumminki vaan tulla kertomaan vähän mun nykytilasta.

Mulla on kavereita meidänluokalla

Oon oppinu taas vähän luottamaan ihmisiin ja elämään hetkessä

Mulla on mielialalääkkeet jotka oikeesti auttaa.

Mä oon päässy yli siitä mun "ystävästä". Okei, välillä sattuu, mut aika harvoin kumminki

Oon tutustunu järettömän suloiseen tyttöön, jonka on tietty tosi helppo satuttaa mua, mut kaikesta pääsee yli, kaikkee pitää kokeilla, ja tää kaikki on vaan elämää. Ei sen enempää <:

Mä oon edelleen huono luottamaan ihmisiin, mut parempaan suuntaan ollaan menossa

Mä tukeudun edelleen liikaa ihmisiin ja muodostan liian syviä kiintymyssuhteita liian nopeesti, mut ehkä mä vielä joskus opin tästäkin

Mulla ei aina mee erityisen hyvin, mut paljon paremmin

 

Elämä on virheiden tekemistä, kipua, surua ja vihaa, mutta elämä on myös ystäviä, iloa, rakkautta ja niitä pieniä hetkiä, jotka sä tuut muistamaan koko loppuelämäs.

Mikä tärkeintä, mä voin taas sanoo olevani onnellinen. Eikä tää oo mikää "suurijamahtava älynväläys", vaan tätä on jatkunu jo aika pitkään. Vielä tulee huonoja hetkiä, mut vielä tulee myös niitä helvetin hienoja hetkiä, jotka muistuttaa miten mahtavaa elämä on.

wiu :3


-Nyyti