Lähin koulusta tuntia aikasemmin ja vikan tunnin jonka siellä olin, istuin lattialla tekemättä mitään. Sitä ennen haahusin yhen tunnin pihalla. Ja mua syytetään kaikesta. On mun syy että joku toinen tyyppi lähti luokasta kun "provosoin" sitä lähtemään, mä kuulemma hidastan tuntia, mä sitä ja mä tätä. En selitä tarkemmin mut voi vittu!!
Sitten yks kusipää alko taas aukoo päätään ja olin niin kiihdyksissä et menin ja löin sitä, vaihteeks. Ja sit mun olis pitäny pyytää anteeks vaan enpä pyytäny. Ja kyseinen opettaja ei tiiä mistään mitään, eikä se tajua millasta henkistä väkivaltaa tää yks ääliö on muhun kohdistanu.

Mut voin sanoo etten hetkeen oo ollukaan noin kiihtyny. Tärisin ja sain sellasia ihme säväreitä vähänväliä. Ja kynsin. Mulla on onneks nyt just vähän aikaa sitten leikatut kynnet mut tietenki sattu olee kuiva iho joka rikkoontuu paljon helpommin. Ja kas vain, nyt on käsivarsi täynnä pikkuruisia haavoja. Ei ne sinänsä enää kipeitä oo paitsi jos siitä puristaa tai tökkii mut silti, katseilta kielletty.

Vihaan itteeni. Miks mun pitää olla tällanen väkivaltanen mielipuolipaska? Enkö vaan voi hillitä itteeni ja olla hakkaamatta toisia, aukomatta päätäni opettajalle (vaikka tän päivästä en kyllä kadu, mä vaan kysyin ihan oleellisen ja asiallisen kysymyksen mut opettaja suuttu, syystä kysymysmerkki) ja niin edespäin. Mitä mä enää tekisin oikein? Ja inhoon sitä etten voi kattoo ihmisiä silmiin. Se oikeesti häiritsee, pahasti.

Mut ehkä mä en vaan kuulu ihmisten maailmaan. Enkä nyt laske siis ihmisiä alapuolelleni, mä en vaan kuulu niiden kans samalle planeetalle.

Vittu.............


-Nyyti