Arviolta 2vk. pääsykoekutsuihin. Sekoan...
Mut muuten ihan okei, ei mitään järkyttävän traagista ja viikkokin menny ihan suht' hyvin. Ja oon saanu olla rauhassa kusipäiltä, joten ehkä se mun möläytys olikin ihan hyvä. Finally! :)

Mut opettajien kans menee sitäkin huonommin, ja nyt kun mun inhokkiopettaja opettaa meille joka aamu kaksoistunnin verran ja vielä jotain iltapäivätuntejakin ni ei tuu kesää, ollaan koko ajan napit vastakkain. Mut onneks sitä ei oo tän viikon jälkeen kun viikko jäljellä.
Mut muutenkin, ei oo ku vajaa 3kk. koulua, sit oon vapaa tästä. Olen lievähkösti sanottuna onnellinen. Ihan mihin ikinä pääsenkin tai olen pääsemättä niin tänne mä en jää, en vaikka joutusin pitämään välivuoden, eikä voi äitikään mua pakottaa.

Kevät on tulossa. Njaah, kaipa se on ihan kiva. No on se. Tää talvi on ollu ihan riittävän pitkä. Enkä tiedä miks kirjotan näin tönkköä tekstiä, koittakaa kestää. Oon vaan aika epätavallisen onnellinen. :)


-Nyyti

P.s.Jotenkin turhan olonen merkintä..? o.O
Ja Tuulia, juu koira on käyny eläinlääkärissä ja silleen. Kattoo nyt, kaipa tää tästä...