Kuule, mä pyydän anteeks. Mä oon vilpittömästi pahoillani kaikesta mitä oon sanonu ja tehny sulle.
Oikeestaan mun pitäis kiittää sua, koska sä oot opettanu mua pitämään puoleni, puolustamaan itteeni tarpeen tullen.
En mä sua jää kaipaamaan, en todellakaan, mut sä opetit mulle paljon tärkeitä juttuja elämässä. Sä muutit mua ihmisenä, negatiivisesti, mutta myös positiivisesti.
Ja jos joskus satut tulemaan ehkä järkevämmäksi tai jotain, ja muistat mut, niin älä tunne syyllisyyttä. Mä annan sulle anteeks. Oikeesti.

Just tällanen olo mulla on. Oon viimein tajunnu että mä todellakin saan jättää jotain niin suurta taakseni. Oon ihan onnellinen.

Pieni varjo onnessa vain on se, että näin viimeyönä painajaista joka vois oikeesti toteutuu, ja varmaan siks se tuntu sitäkin todellisemmalta. Mutjoo, oon luultavasti päässy tunnin päästä jo koko jutun yli. Siinä unessa vaan pisti mieleen yks juttu. Se liitty ihmiseen, jotan mä ikävöin, ja ennen kun mitään pahaa oli tullu mukaan, kun mä näin sen, mä aloin kirjaimellisesti täristä. Multa meinas jalat pettää alta kun näin sen. Toivottavasti pysyn kuitenki kasassa jos se vielä joskus osuu kohalle....


Mutjoo. Oon hullu. Ja vähän tyhmä. Ja tiedän sen.



^Yllättävän totta...


^Peruspäivä kesälomalla. ;) <3


^Kesäiltoja, joita en halua unohtaa. Niitä mä kaipaan. <3


^Ehkä mä alanki taas maalaamaan tai piirtämään, vaikka pastelliliiduilla tai vesiväreillä. Tai sormiväreillä!! =)

 

Meenkin nythetipaikalla tekemään listan kaikista jutuista joita aion tänä kesänä ehdottomasti tehdä! :) Mä rakastan tätä, mä oon onnellisempi kun pitkäänpitkäänpitkäänpitkään aikaan. Mä toivon että myös mun ystävät on...

Mut nythei, Pentti tuuks meille jokupv pakkaamaan mun huonetta? En pysty siihen yksin ja mullon vaan reilu viikko aikaa :D Ja sun pitää joskus tulla meille yöksikin ja silleen!!

http://www.youtube.com/watch?v=26hAtfAWFH8
Sry en ehi siistiä linkkiä...