Ajattelin tässä kirjottaa kerranki vähän positiivisemman postauksen.

Tulin kipeeks mut eipä oikeestaan haittaa, ei tartte käydä koulussa. ;)
Koulua on käytännössä jäljellä vaan 4pv + kevätjuhlaharkat ja kevätjuhla + se vika pe, jolloin ei tehä mitään järkevää. Mä en oo ees menossa todistustenjakoon ku on menoo. Sitten olen vapaaaaaa.... ^^


^FREEDOM


Oon tehny kortteja luokkakavereilleni. Ehkä vähän haikeahko fiilis tulee juu, mut enemmän tää on ihan puhdasta vapautta. Sitäpaitsi, enhän mä tässä (toivottavasti) kavereitani mihinkään menetä, voin yhä olla niiden kanssa ja nähä niitä, lähinnä pääsen eroon kaikista kusipäistä meidän luokalta. Vaikka onhan siinäkin luokassa pari jota jään ikävöimään vaikkei ne varsinaisesti mun kavereita ookaan... :p




Mutjuu, happy holidays humans!


-Nyyti